Skip to content

Jak mogę złożyć reklamację na grill i akcesoria?

Facebook
Pinterest
Drukuj
W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie campingaz.pl w zakładce “wsparcie”. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać również bezpośrednio w miejscu zakupu. Klient jest zobowiązany dostarczyć produkt do miejsca zakupu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia produktu do sprzedawcy. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie potwierdzenia zakupu produktu w formie paragonu lub faktury oraz poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego.    Reklamacji można również dokonać wysyłając wiadomość mail na adres reklamacje@sat.poznan.pl.  W treści wiadomości należy podać dane osobowe, opis wady, zdjęcie wady,  datę i miejsce zakupu produktu oraz załączyć dowód zakup. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 61 886 50 31.

Zobacz również

Pytania i Odpowiedzi

Czy ruszt żeliwny można myć w zmywarce?

Ruszty żeliwne w grillach Campingaz wykonane są z wysokiej jakości żeliwa. Doskonale utrzymują wysoką temperaturę i natłuszczenie, jednak bez odpowiedniej konserwacji (oliwienia) mogą rdzewieć. Emalia

Pytania i Odpowiedzi

Czy grill gazowy jest bezpieczny?

Grille gazowe są bezpieczne w użyciu. Pamiętaj jednak, by przestrzegać kilku zasad: Za każdym razem, gdy podłączasz nową butle gazową, sprawdź szczelność połączeń na wężu